Sophie

- Mer än du förtjänar!

Ghost...

Kategori: KUL

Sitter just nu och myser under en härlig filt och glor på ghost whisperer.

Dagen började inte direkt bra,hade somnade sent , vaknade tidigt med halsont och huvudvärk , hoppade träningen
på morgonen och somnade om.
Vaknade runt halv tolv och var lite piggare , hade dock ont i kroppen fortfarande.
Tog det lite lugnt åt yougurt och så fixade jag till mig, drog sedan hem till Noi och lånade hans skrivare och sen
lämnade jag in en ansökan till ett jobb =).
Blev en tripp förbi apoteket och sen tog jag  bussen hem , nu har jag tryckt i mig massa sallad och kollar som sagt på ghost whisperer. Vettefan om jag orkar ta mig ner till gymmet nu , så jag får nöja med mig 1hs promenaden jag gått idag..

Ikväll blir det iaf aloe vera party och sen ska jag kanske träffa en vän eller så blire sitta home framför datorn.

hoppas jag är piggare imorgon då blire träna träna trääna och sen bmb med girlsen!

Jappjapp, nu ska jag mysa ner mig breve dom två små katterna som kommit på besök. Pussopusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: