Sophie

- Mer än du förtjänar!

Friskis och Svettis - mitt andra hem

Kategori: KUL

Min pappa blev intresserad av hur man bloggar osv och kollade upp på internet hur man tjänar pengar på de
och hur man får mer läsare osv.
Såå han tipsade om hur man kunde göra och ett av dom sakerna var att börja skriva om sådant som folk oftast söker efter, och på google finns en sån lista , och det var huur många somhelst som sökte på just FRISKIS OCH SVETTIS, och eftersom jag tränar där ungefär nästan varje dag så passade det att jag började skriva mer om det.
söker man på Friskis och Svettis sophie så kommer jag upp som tredje! Liite coolt faktiskt , då de  egentligne borde komma upp massa jympaledare i sthlm osv!

jaja nu vet ni ungefär varför.
snart ska jag börja få betalt för reklamen äre tänkt!


Idag är det fredag och det enda bestämda idag är träna om nån timma med Henke , sen får vi se,
fan känns riktigt konstigt att inte ha något planerat EN FREDAG LIKSOM... hah jaja det blir nog bra hur det än blir!
Imorgon kl 10.00 har jag familjejympa och efter det ska jag nog gymma eller jympa något pass!
Sedan blire fixa lite grejs på stan och sen busa:) !

På söndag har jag heller ingen aning så det blir väl till att träna all day eller så...

Kul att man kan fylla ut dom tråkiga dagarna med något så bra som träning=) Jeppjepp!

Nu måste jag slänga i mig nå mat , magen kurrar sååå högt!

FRISKIS OCH SVETTIS!!

kanske köra en detox igen?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: