Sophie

- Mer än du förtjänar!

åååh

Kategori: KUL

så härligt att sitta framför datorn igen! har faktiskt saknat datorn lite granna , men det jag saknat mest är nog att få träna en jävla massa , har inte tränat på hela veckan , men iofs så har jag faktiskt stått 9-13h varje dag , och
det är tammefan inte dåligt!
Igår och idag har jag fått stått i kassan för första gången , jag gillar inte sura kunder !


Det går bra för mig på netonnet och jag hoppas jag kommer få massa bra tider, nästa vecka ser iallafall superbra ut! Ledig måndag och torsdag:) så det blir cirkelfys på torsdag iaf!!!!!!! yes...

Nu är jag hemma och firar min mormor som fyller 66år och vi har ätit smörgåstårta, till min stora förvåning så var det riktigt gott, har fan aldrig velat testa då en smörgåstårta för ett par år sen verkligen var vidrig´! gott vare iaf.

Igår kväll hängde jag med Henke , danne & lite andra folk , det var trevligt och det är gott med glögg!

Nu ska jag facebooka , läsa bloggar och sedan titta i mormors smink skåp(som vanligt då)!!

åååh så skönt att vara ledig imorgon! Hoppas Henko låter mig sova läääänge imorgon!
Sen senare ska jag försöka komma iväg till gymmet iaf:)!

Vi hörs!!
pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: