Sophie

- Mer än du förtjänar!

2012

Kategori: KUL

Den 13 november är det premiär för filmen 2012 den handlar om att vi år 2012 kommer råka ut för
massa naturkatastrofer som sedan kommer få jorden att gå under.

OM det här nu skulle kunna hända just 2012 så är det mindre bra för mig , för 2011 januari - nov/dec gör jag
lumpen och då kommer jag inte hinna umgås med mina nära och kära på det sättet som man
gärna skulle vilja göra om nu världen håller på att gå under.
Visst de är 2010 nästa år och jag har hela det året på mig.


haha , hatar att vara tjej , man tänker så mycket då.

Idag ska jag låtsas att jag är osynlig , orkar inte prata med någon och orkar inte fixa mig,hih
ska käka lite nu o sen packa och ikväll blir det träna och umgås med Andreas hmm , han kan jag väl prata med då...
TJoheJ

Kommentarer

  • Sara Cederborg säger:

    vafan de är ju två år kvar till lumpen :o du hinner du lätt gå nån utbildning ju ;)

    2009-11-10 | 18:31:03
    Bloggadress: http://thrillme.webblogg.se/
  • Sara Cederborg säger:

    vafan de är ju två år kvar till lumpen :o du hinner du lätt gå nån utbildning ju ;)

    2009-11-10 | 18:31:28
    Bloggadress: http://thrillme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: