Sophie

- Mer än du förtjänar!

veckans låt

Kategori: KUL

Vilken härlig dag!
Vaknar ganska utvilad runt sju och gör mig frukost och sätter på
ett par mjukisar - guuh så skönt.
Tjugo i åtta möter jag upp Elli på de vanliga stället.
Kommer till skolan och får reda på naturen , jag har
omprov på fredag , men jag ska klara de här , jodå!
Då blir mitt sista prov på fredag alltså! jappjapp.
Iaf , efter de slutade vi så då åkte jag Anna och Elli till Bibblan
och lånade en blinsdskriftbok till våran redovisning på fredag- hehe.
Två sista sakerna i skolan på samma dag .=P
Efter det drog jag och Elli till spicy och shoppade med oss food
sen tog vi cyklarna hem till henne och satt i solen och åt,
vi hann också med att sola i det fina vädret , hur bra somhelst!

Sen drog jag hem o då tittade jag på den nya Wallanderfilmen
den var grymt bra , jag älskar såna filmer jag=) m-m
Efter det så hade jag planer på att dra ut o springa en halvmil och
titta hur lång tid de tog , men så blev inte fallet , då jag glömt
skorna hos mamma... Har jag någongång berättat för er hur jävla glömsk jag är
? Ne , typ inte va , de måste jag ha glömt...
Inga skor - inge spår , så istället satt jag på en andra film - Bride Wars
den var också bra , jätte mysig tjejfilm.
Filmen var 1,30 minuter , i en timma satt jag och cyklade på vår
träningscykel,dom resterande 30 minutrarna gjorde jag egen styrka ,
lagom träningsvärk imorgon då jag gjorde sånt jag aldrig tränar.

Ikväll blir det nog hem till min vän Peter , ska iaf duscha nu , liite
svettlökilöki!

De här som är kvar av veckan ska bli jävla bra alltså ,
även om jag inte har en biljett till helvetes studentfesten , jag har ju hittat
annat att göra.

Här har ni veckans låt(tack niklas):


ps. saras piecing e snygg , jag måste också göra en sådan:Thrillme.webblogg.se
ds.


pUSs

Kommentarer

  • Sara Cederborg säger:

    Sv: Fett najs :D njaa... alltså själva hugget gjorde ju inte ont, som vanligt örhänge men efteråt äre ju typ varmt osv du vet sen kan ja inte pilla mig i örat vilket stör mig. men nu känns de knapp bara ovant med pluppen som skaver lite i örat :)

    2009-05-26 | 18:34:58
    Bloggadress: http://thrillme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: