Sophie

- Mer än du förtjänar!

vatten

Kategori: KUL

Eftersom jag var så duktig förra veckan o tränade både i skolan ,
och på friskis där det blev 3 jympa pass o 3 gympass! så tänkte jag
att jag ska träna ännu mer den här veckan som kommer, och fan va jag är taggad,
kör mitt puls/medel jympapass imorgon om allt går som det ska ,sen får jag ser
hur veckan fortsätter men de känns bra , iaf just för stuunden
dock ska jag sluta äta kolhydrater nu enda fram till studenten
då jag hittat en tajt o fin klänning jag ska ha på mig!! woohoo!
kan inte bli bättre!!

Helgen har varit hur bra som helst , har träffat massa olika folk o de har varit bara hur bra som helst!
Veckan kommer också bli hur bra som helst , då de är dansyra i skolan och alla danslektioner
går till att öva till dom danserna , det är de sista vi gör på våran skola förutomklädshowen , men
de håller inte direkt samma standard på dom danserna då.

Idag har jag varit törstig , så darför har man sett mig gå omkring med en vattenflaska,
man har också sett mig suga på en klubba , sista klubban tills studenten,
fan va bra att det finns blogg alltså , så att man kan dela med sig av alla
mål man har , o man sviker inte bara sig själv om man inte uppnår dom
utan sina läsare också.
haha
typ.
FIT SOPHIE NÄSTA DÅ!
Måste nog sova NU så att jag får nå sömn och orkar imorgon!

stenhårda

Kommentarer


Kommentera inlägget här: