Sophie

- Mer än du förtjänar!

TRÄÄÄÄÄÄÄNA!

Kategori: KUL

Idag hade vi bara en lektion i skolan , hur skönt som helst , det var en timmas matte och det gick jätte bra:D Efter det drog jag ner på stan och mötte upp mitt BAND - sara , sofie och emelie=) vi hae band möte på coffehouse by george=) och jag åt en kycklingpaj!!! as göttigt.sen tog jag bussen hem , städade mitt rum och bakade muffins , vart as goda , ska bjuda er på dom sen;) helt underbara , kladdkakemuffins faktiskt:D Kanske att flickorna i skolan har turen att få smaka imorgon!? vi får väl se! Iaf , efter att jag bakat och städat mitt rum packade jag mina saker ,och sen skjutsade pappa mig hem till mamma , där packade jag fort mina träningskläder och drog mot friskis , det blev 30 min cykling , ett puls/medel pass och lite gym på de , satt as bra må jag säga! Dock undrar jag hur kroppen kommer må imorgon på dansen i skolan=)? återstår att se! Justja , färgade ju mitt hår igår , ljusa fina slingor gjorde elli på mig , är dock fortfarande lite ovan och tycker bara att de ser konstigt ut ! men tack elli , de blev fint=D får se hur håret ser ut sen..:P aJA ,skola snart ,, måste försöka få mig lite sömn =) Imorgon ska jag föresten nattbada med min bästa killkompis niwat =D de ska bli spännande!Jag har också fudnerat starkt på att jogga en mil innan så att man är varm o go innan man hoppar i vattnet , måste börja röra på mig mer o mer nu! Lumpen är bra nära nu! lite halv luddigt inlägg (som vanligt) VI HÖRS!

Kommentarer

  • M.H.L säger:

    nankenbad också kanske... sedan sov i hans bil, bra ideé.. ;(

    2009-05-12 | 16:17:12
    Bloggadress: http://michaelahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: