Sophie

- Mer än du förtjänar!

sallad

Kategori: KUL

Ey , bra helg jag har haft ..
eller ja lörd - sön iaf!

Började med att jag drog till friskis och jobbade och tränade ett medelpass , det var askul
för dom hade filmtema och alla 120 pers var as peppade! Alla tjooade o hade sig=D
Efter de så fixade jag mig lite sen fortsatte jag att jobba, tog de lite soft oså.
Sen vid halv sex slutade jag och då kom paappa och hämtade mig
och vi drog mot eskil, på vägen stannade vi hemma och jag fick cider
som jag förvånandsvärt glömde i bilen,,,måste jag vara så förbannat ..
jag hittar inte ordet , jag har glömt det..
ahha glömmer allt..
Jaja , vi stannade också i kvicksund och köpte kött , tack pappa.
Sen i Eskil så grillade vi och drack en massa , jag blev bjuden
då jag hade glömt mitt , tuur man har. TACK BABES!
Jag fixade till mig lite oså spelade vi ölspelet.
Runt tio skulle vi ta en buss ner , men vi missade visst den och liftade ist,
de gick hur bra som helst att sitta 5 i baksätet...
Sen blev vi avsläppta och vi hann också spela lite , vafan hette de nu då.
En boll som ser ut som en basketboll, fast avlångare och med typ snörning på
 där man ska hålla handen, äsch ni vet nog vad jag menar ...
Fan hjärnan verkar inte vara med idag riktigt.

Jaja , vi drog sen till Lotus och drack gott , blev bjudna på tequila och dansade en jävla massa
livebandet var asbra och jag emma och sara stod längst fram och röjjde satan.
Efter de så drog vi till kebabhuset och åt kebab..
Ja , jag åt kebab , men tur nog så hade jag ju tränat på dagen och kommer köra
stenhårt , veckan som kommer  , nu har jag kört lite lätt , men nu jävlar!!
RÄkade också proppa i mig en munk till lunch , en munk är 7,5 poäng i min Gi-bok
och en lunch eller middag ska vara på 7 poäng!
haha.., kul dåå.
Åt nyss lite tacopaj och sallad .
Kolhydrater håll er borta dom här sista veckorna nu!!
Blöööhh.
Sedan solade vi lie och chillade o hade de gött ! Vi spelade också basket  och jag satt den
EN GÅNG och elli satt på varje typ , haha.. iiiiinte min grej de där..
sen körde elli oss hem så fint så o nu ligger jag i sängen och väntar på att
någon ska ta mig med storm.. Undra om det någongång kommer hända.


Jag hoppas iallafall på en bra vecka framöver.
Snart studenten.



möte
vi hörs

Bilder har Elli och Sara , kommer väl upp så småningom!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: