Sophie

- Mer än du förtjänar!

PÅ så jääävla dåligt humör

Kategori: KUL

uusch va arg jag är på mig själv , MEN INTE BARA , det finns andra som borde ta åt sig också , inte fan är ni så jävla underbara hela jävla tiden , som ni fan verkar tro, allt har bara varit jävligt jobbigt dom senaste dagarna:P. Idag vill jag träna , somfan , men måste tat lugnt nu ,
 har kört 4 pass den här veckan redan , får köra imorgon igen! Hoppas morgondagen blir bättre bara,
 annars klappar jag till någon=) Vem somhelst.. synd att de inte fanns nå ki-box pass på friskis och svettis imorgon , och synd att jag inte har någon kompis som älskar träning lika mkt som jag...
 
Yeyee, nu längtar jag efter ; studenten , utomlands och jaa , LUMPEN!

MÅR illa ,men kan nog vara för att jagär hungrig. Mamma jag vet att du läser min blogg, gör lite mat åt din underbara dotter................................................

puss på bara dig för att du är saknad


Fast , jag kan ju dra o jogga i rocklunda spåret , lite sådär småläskigt sent på kvällen , kriga i alla olika terränger , mja
de tror jag på ,och så fortsätter jag att springa imorgon , då jag ska till skolan och köpa en biljett! ganska tidigt ,
runt tio , börjar egentligen 13:00!!!!!!
jaja , träna är aldrig fel.

puss på dig igen!

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Tycker verkligen om din header :)

    2009-05-06 | 18:48:58
    Bloggadress: http://dearjamie.blogg.se/
  • Ämmii säger:

    Läs min blogg, skulle betyda mycket

    Kram

    2009-05-06 | 18:49:10
    Bloggadress: http://lemondream.blogg.se/
  • Bloggpengar säger:

    Är du intresserad av att tjäna pengar på din blogg?

    Eller kanske ändra din design?

    Då kan du läsa på bloggpengar, där finns allt du behöver för din blogg!

    2009-05-06 | 18:50:10
    Bloggadress: http://bloggpengar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: