Sophie

- Mer än du förtjänar!

Nu var du duktig sophie!

Kategori: KUL

Gud vilket fint väder alarmet väckte mig till!
Det är soligt och varmt ,hur skönt som helst!

För ungefär en timma sen drog jag ut och joggade en halvtimma , sen drog jag till
skolan och skulle köpa den sista biljetten som är till mig eller sofie!
Men , ingen fritidsledare där inte , så jag gav pengarna till stackars markus
som ska vara i skolan till klockan fem !
Visst det ska ju jag också , men jag börjar ju ett så de är luuugnt!


Efter skolbesöket , kutade jag hem , gjorde lite sittups , så nu
har jag lite kramper , hah..

Snart ska jag laga mat , sen blir det duschen!

Oså skolan sen då!

Efter de ska jag hem och tvätta åt mamma , o mig osv..
Sen ska jag ut på en promenad elle rplugga , eftersom jag tränade nnyss ,kanske jag inte
behöver träna nå mer idag. hum , vi får se.
Ska iallafall lägga mitt friskispassprogram - miniprogram som alla som vill
bli ledare måste göra.
Iallafall , fullt upp från och med nu!

Fan va duktig jag känner mig Φ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: