Sophie

- Mer än du förtjänar!

No one sleeps when I´m awake!

Kategori: KUL

Mh , de känns bra i hela kroppen  - helgen har varit toppen!



I fredags satt jag hemma med syrran o hennes boyfreind Toni , sen lite senare drog jag till Peter.
jag hade sååå förbannat tråkigt!=

Igår vaknade jag av att de var en fin morgon , kokade ett ägg o åt på balkongen!
Sen en timma senare var jag på friskis och svettis och jobbade med sköna gittan!
Jag har berättat om henne förut ibloggen , hon som stod med vsksjal och med en
radio i öronen och skrek mååål?
Hha hon är så skön.
Det fanns verkligen inget att göra där , så vi löste korsord och jag satt inne på facebook.
Sen var härliga Kim förbi och pratade massor med mig , tror jagfick hans uppmärksamhet en halvtimma
totalt!
haha
Yeye
Efter jobbet skulle jag o peter på teater , så jag drog hem o käkade.
Dock kom vi en timma försent dåå huvudrollsinnehavaren råkat sagt FEL TID.
Äsch .. Tur nog hade vi annat vi kunde göra , så vi drog till en kompis till han och
kollade på robinson och melo.
Till det åt jag naturgodis =)
Dieten går jätte bra ,jag har bara ätit lite liiite choklad den här helgen!!
-0,5 kg , Ah , helt okej början , eftersom jag fått mkt muskler också;)
Efter att vi varit där så drog vi hem till peter och kollade klart melo
och chillade lite, sen somnade jäveln typ och jag trodde jag skulle behööva gå den oändliga vägen genom
hela bäckby centrum SJÄLV.
men så blev inte fallet , gentelman som han är , gick han nästan med mig hela vägen hem=)
wiie!

Kom hem ,åt lite tacosköttfärs , pratade med min pappa som var lite på lyset och gick och la mig.
Vaknade runt halv ett och nu är det dags att fixa till sig.
Idag är det avslutning på juniorjympan - sommartema , så vi ska se sommriga ut. haha=D
Sen efter de så blire äta ute med alla ledare - myysigt!

Senare ikväll har jag inge bestämt , såå om någon har lite tid över , kan jag ta den?

Pusssas



Me, I'm like Can't Get You Out of My Head
Annoying at times but I make you wanna dance

Kommentarer


Kommentera inlägget här: