Sophie

- Mer än du förtjänar!

Ni gör mig lycklig

Kategori: KUL




Dom där skorna tror jag att jag ska våga använda ikväll , ska ha dom på studenten och
måste nog gå in dom lite.
Och vet ni vad läsare? vad jag ska göra ikväll?

aLdrIg har jag blivit så glad för att någon är sjuk - diana ,
så jag köpte hennes biljett till elbafesten ikväll , får dock åka halvt ensam dit, men väl där möter jag damerna
och jag hoppas dom ska välkomna mig och mina underbara skor.

Dagen i skolan har bestått av : prov , klädshowsträning, och samhällsredovisning ,
efter skolan drog jag johanna och maria till HM och skulle köpa tröjor till klädshowen ,
fett jävla bra det gick,  tur vi hade att de fanns till alla=)
efter de köpte jag två par shorts , två tubklännigar , en vanlig tublinneklänning och en lite sötare ,
den ska jag nog ha idag =) +skorna på de, OH LORD!!
nu ska jag käka lövbit och tatisgratäng - jag förtjäar kolhydrater!.
tack DIANA FÖR ATT JAG FICK KÖPA DIN BILJETT!
puss alla

Kommentarer


Kommentera inlägget här: