Sophie

- Mer än du förtjänar!

Mys

Kategori: KUL

mys mys mys.

Jessss suttit o pluggat en massa   , känner mig dock lika dum fortfarande ,
att de inte går in i huvudet alltså , man blir ju tokig!
Jaja idag har jag som sagt pluggat , träffen med A blev inställd så jag satt
o pluggade lite till , sen kände jag verkligen inte att jag kunde plugga mer för stunden
och då drog jag mig ner på stan till Oskar , vi drack gottigt och kollade på en bra fim:)

Jag cyklade hem på bara två låtar , och slog därmed mitt rekord ,
jag har lärt mig trampa as mycket när jag svänger också , jag bromsar inget!
Jag älskar att cykla , de är lite farligt men också väldigt roligt.

Imorgon är det prov för min del klockan åtta!
Hoppas det går bra:) fick lite mer energi då jag nyss kände mig
otroligt uppskattad .. iaf..
Efter provet blire sitta i skolan o bara chilla , sen käka o sedan lite träning
inför klädshowen och hänga upp vårat fina lakan som vi gjorde idag! wiiie.
Efter de är det redovisning för våran del och det känns heelt okej.
När samhällen är över , är alla uppgifter och lektioner över för  dom här tre gymnasieåren!
Då ska jag nog dra o träna på friskis - inte varit där i veckan ,bara cyklat o joggat ..
Och medan jag sitter o strechar kommer alla börja fixa sig inför
elbafesten imorgon som jag då inte fick biljett till , jag krigade för att få en,
de känns surt då jag vet att jag förtjänar en  varför ska inte alla som vill dra dit
ha chansen att välja?Fattar inte ,
 och jag fattar heller inte varför jävla FULA (EGENTLIGEN INTE) 91:or ska dra dit - dom tar
ju inte ens studenten iår. jaja , får se om någon annan har lust o hitta på något,
oskar o jag har iaf kokat ihop något tror jag?
yesyes

äsch  ska sluta tänka på de där nu.
Nu måste jag koncentrera mig på könlösfortplantning!

Kommentarer

  • Lena säger:

    Sv: Tack! :) Ja, det blir rätt bra bilder med den här kameran. Det är en Nikon Coolpix p80.

    Men mycket vill ha mer, nu vill jag ha en värsting systemkamera. :)



    Hoppas allt är gott och att ni inte stressar för mycket inför studenten.



    kramar

    2009-05-29 | 08:21:41
    Bloggadress: http://celena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: