Sophie

- Mer än du förtjänar!

Januari 2011 - jag längtar

Kategori: KUL

Jag har upptäckt att jag är en tävlingsmänniska , och hur bra är inte det när jag i
januari 2011 ska göra lumpen som insatssoldat på LSS i uppsala :
 http://www.mil.se/lss/Befattningsbeskrivningar/GA-936-Insatssoldat-vid-Luftstridsskolan/

Jag känner verkligen hur jag kommit igång med träningen nu , på riktigt!
Dock kändes de lite lamt att springa 5km idag när jag hade jympat , gymmat och cyklat ,
 men orkade iaf springa hela och kom tio min efter vinnaren!
Min mamma var också heeelt suverän och kom EN MINUT EFTER MIG.
Jävla bra tid för en rökare som inte sprungit på 15 år ;)..
Men hon har viljan , och jag hade lätt kunnat slagt henne med yttligare 5 min om jag inte
hade tränat tidigare idag.

Efter ungefär en kvart när jag sprungit kände jag av något i vaden som jag gjort dom senaste jympapassen,
hoppas bara de fixar sig nu , satt och masserade den i en kvart nyss.
Hhaa..

Nu har jag precis duschat o ska strax sova , imorgon blir det jobba med pappa , cykla lite och
sola solarium!

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: