Sophie

- Mer än du förtjänar!

Jag är så stolt över mig själv

Kategori: KUL

Godmorgon alla monsterdiggare!

Nyss hade jag mitt sista prov på gymnasiet , det gick helt okej , har jag tur får jag godkänt!
Provet var naturkunskap B och det är faktiskt ganska intressant!

Måste bara berätta för er läsare varför jag är så förbannat stolt över mig själv:
Igår tränade jag lite dans i skolan  pulspass på friskis och svettis , sen efter det gymmade jag ,
sen efter det tog jag en halvtimmes powerwalk hem!

känns riktigt bra i kroppen! Jag ääälskar att träna!

Idag blire dock inte lika mycket träning=)
Hade tänkt planka vårruset men jag har bestämt mig för att träffa ett gammalt ragg. haha
Undra va han vill,,, Men! det blir nog braa.
Jaja
såå träningen idag blir antingen Ki -balans pass eller medel pass . Lutar åt medel pass då jag hört att
lunchpassen är riktigt bra:)
Efter det blir lite gym och en halvtimmes strechning, de är såå skönt att strecha!
Sen så hade jag velat duschat där på friskis men bastun är trasig*arrrg* så de blir fixa sig hemma!

Idag blev det väldigt luddigt inlägg tycker jag själv , men det är ju som sagt sån jag är ....
Luddig.


Jag bloggar säkert sen efter träning.
Nu ska jag börja tänka vad för mellis jag kan äta!

Dock blire inget onyttigt som glass ,,,,
 då jag jjust nu går på diet , som går riktigt bra faktiskt!!!
-1kg , !
hejja phiiiee.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: