Sophie

- Mer än du förtjänar!

Ibland gör man rätt ibland gör man fel

Kategori: KUL

lever än ............


varit hos peter nu ikväll och kollat på lite how I met your mother oså.=) fick också ett armband som han hade köpt
till mig i vietnam(glad phie) det passade mig perfekt..



idag fick jag också reda på att en barndomskompis ligger o väntar på att dö ,
han var med i en bilolycka i fredags någongång och han har riktigt allvarliga
skador och dom har inte fått liv i han ännu.
Det känns förjävligt , när någon så ungkanska ska ryckas bort från livet.
man ska leva länge !
tycker iaf jag..:S

ja , och när jag kör in på våran parkering upptäcker jag blåljus ute på gatan , en motorcykelpolis
en vanlig polisbil och en ambulans.. Jag ser också någon smal liten person som ligger ner mot marken
och en stor bil som står på sidan.
Det visade sig att personen som är en man hade blivit påkörd av bilen och fått allvarliga skador.
Hoppas verkligen han klarar sig , de är en granne till mig och hela huset håller tummarna för han!

och så vare inbrott på skallberget i samma hus där mamma bor i dag?man bah liksom vafan ,:S


Och på allt de här har jag fått urinvägsinfektion , men det är inte direkt ett problem i dag.
Det finns dom som har det mycket värre..

NYss pratade jag med min bästa killkompis noi , känns så bra att jag harnågon jag verkligen kan prata med,

Alla borde ha en egen noi! eler ja , iaf en riktig vän!

Mjo , nu ska jag sova , så att jag verkligen får sova ut imorgon! börjar tolv , åååhgud så skönt!
imorgon hade jag då tänkt dra o träna men så blire ju EJ! Har ju förfan dansyra i skolan 19:30 , kom och titta
vettja=)
Men de 'r också träning de ju. OCH jag ska ju träna heela helgen så de är lugnt.
Nu känner jag verkligen att jag kommit igång med träning , längtar verkligen tills att jag ser nå resultat!
Mhhjaa!
träna träna träna.
Justja , intensivpass på måndag ,ska försöka få med mig peter eller niklas, haha
kul

.
m ja , sova vare.
hörs
godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: