Sophie

- Mer än du förtjänar!

grönt är skönt

Kategori: KUL

Skolan idag - kl 10.00 vare betygssnack och sen åt jag och Anna i skolan och gick på en debatt där
olika partier var med , ganska kul och ganska intressant fan=P,
sedan satt jag och finslipade på mitt CV som jag skulle lämna in till Subway idag!
Fett , personalansvarig var iaf as trevlig där.
Iaf runt ett mötte jag upp mamma , vi drog o fikade på coffehouse by george - muche bra!
Efter de så hittade jag en fin bikini på stadium som jag fick av mama - TACK
Sen gick vi runt på stan lite oså drog jag hem sen.
Nu ligger jag i min säng dränk bland alla naturkunskapspapper jag har.
Måste börja läsa NU,
en timma framöver minst!

Imorgon kommer antagligen mina skor till studenten  då kommer jag gå runt i dom hela tiden,
dom är höga o fett snygga!
Måste verkligen plugga nu.
önska mig lycka till.
pusspusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: