Sophie

- Mer än du förtjänar!

Friskis och svettis<3

Kategori: KUL

Helgen var nice: fredag:trevlig. Lördag: soft &skön söndag: mysig och rolig.... Idag fick jag reda på att jag gått vidare till ledarutbildningen på Friskis och Svettis. Fan va kul :d. Så för att fira de körde jag ett pulsmedel pass med anna och sen gymmade jag;). Jag kör stenhårt nu för att nästa vecka pröva ett intensivpass, kanske t.om puls intensiv. Känns bra, känns bra:D jag är iaf taggad. Spec på att förbättra min kondis men också på att slimma till mig. ;D.imorgon börjar jag skolan kl åtta med natur, sen har vi lunch och hål, vid ett ska jag på intervju till Friskis och svettis och sen kl två är det danslektion som gäller:)dansyra är nära nu och det ska bli kul.efter dansen ska jag om jag har energi jympa och gymma, vi får se:).... Nu måste jag försöka sova om jag ska orka upp imorgon:D puss på dig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: