Sophie

- Mer än du förtjänar!

En snabbis!

Kategori: KUL

Hallå där.


igår runt nio kom Linus och kollade film med mig - click som gick på trean ,
guuh va bra den är alltså=) myysig!

Idag har jag haft en lektion i skolan - eller jaa wworkshop - street  , de var najjs
men väldigt svårt.Efter de drog jag ner på stan och checkade lite saker sen solade jag på djäknasolen,
jag blev as brun, eller , röd brun grå , hhmm.
mer färg än vanligt iallafall , sen drog jag hem o duschade o fixade mig lite sen kom
Michaela och Jesper och vi käkade Ben And Jerrys i solen , as najjs fan.
Efter de drog jag ner på stan o fikade en snabbis med OskaAh!
Ganska längesen jag träffade han , stackarn stressar så mycket och de blev ju inte bättre
av att jag hade ut kaffe på hela bordet och på hela jävla golvet , äsch , hade de inte hänt
så hade jag undrat vart fan jag tagit vägen , ingenting sånt har hänt på ett bra tag nu,
tur att de hände idag ,- tror jag.
Iaf fikade lite med han sen drog jag hem och packade o sen kom min pappa och hämtade mig o skjutsade hem mig
till han ,
han fyller föresten år idag<!!!!!!!1
42 bast ,
pappa är snart en GAMMAL gubbe=) hihi...

Ska fira han på lör , hoppas jag får tag på nån vikarie till den här lördagen bara!
Ska åka hela vägen till säter då.
Fredag blire träffa Oskar igen och söndag vet jag inte ,
vanliga veckan nu framöver består mest av skola och träning träning träning.

NU ska jag fortsätta kolla 2½ men!

Hejpa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: