Sophie

- Mer än du förtjänar!

Dammsugare

Kategori: KUL

carlforsskaelev om Dansyra:
Det är så tråkigt att titta på er, ni är så otroligt otighta och överanvänder samma steg hela tiden.


Sophie till carlforsskaelev(hoppas du har ett riktigt namn stackare):
För det första så är vi inte OTROLIGT otighta , du måste väl sitta o glo på något annat
när vi dansar och man kan inte alltid vara tighta , för det andra  så använder vi samma steg- ja!
MEN INTE HEELA TIDEN!:)


Äsch de är fredag nu  så jävla skönt ,
dock så kan jag inte återgå till mina vanliga chipsfredagar , ne
kör stenhårt nu när resultatet börjar komma, jävla bra!

 Var för ett tag sen på friskis med Elli på medelpass , den där Maria har ett galet jobbigt pass
sen blir det inte mycket bättre när det är hur kvavt somhelst där inne.
Men vi båda tog oss igenom hela passet , och efter de körde jag lite gym,
de var najjs , dock glor alla riktigt mycket , vafan , rör man sig mycket så svettas man mycket!
haha...

Åt nyss kyckling( min nya favvodietfood ) Kryddade sönder kycklingen 
så nu lär allt sätta igång i magen.
Ikväll har jag inget inplanerat , GANSKA skönt, imorgon blire bättre: eskil och grill och utgång och dans 
och och och massa mer!

Om det nu skulle vara någon som är ledig ikväll så kan ni väl höra av er, 
för inte fan är det kul att sitta hemma själv..

Snart ska jag hoppa in i duschen , är lagom lökig,
 tur nog så älskar mamma mig ändå!! 
Dock inte just nu då hon håller på o dammsugar med sin
nya dammsugare....Lättroad man kan vara.
mamma♥denrödadammsugaren

____________
|Tack Andreas!!|



dusch nu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: