Sophie

- Mer än du förtjänar!

Bloggar igen

Kategori: KUL

pga att det finns så mkt som försegår i mitt huvud just nu t.ex;
studenten , pengar , skola , vänner , lumpen , kroppen.
Ja okej , hela mitt liv , men just de där är jobbigt just nu

Studenten - Jag måste erkänna , jag har ingen klänning! Jag har en jag skulle
kunna ha men den måste man ha ett bälte i midjan till ,och hur snyggt är de, eller
jaa jag har inte kollat ut så mycket ,.
Jag har heller inga skor ! men jag vet vad jag vill ha  , så , så fort mamma o pappa känner
sig redo kan dom köpa dom åt mig!

Pengar -  Behöver väl bara säga student med inge bra jobb ,så fattar ni!

Skolan  -  har ingen som helst ork att plugga längre , vill bara bort från skolan,
jag blir bara så arg i skolan , och på så dåligt humör , och jag är heller inte den enda
som blir på dåligt humör , så nu jävlar vill jag lämna skolan.
Sen nu är det stor tid för elbafesten mm. och vi gänget i skolan är en biljett kort ..
Går det inte att hitta någon som säljer en biljett så får vi två lotta och den som inte får en
får sitta hemma helt jävla själv , jag som haft otur med dom flesta sakerna nu , lär
väl ha otur med de där också och blir den som får stanna hemma , om det nu blir
lottning!
MEN  jag ska försöka hitta någon somsäljer , jag vill ju verkligen dit , och jag tycker de är så fult att
inte alla som vill kan få en biljett dit;S ,hur jävla orättvist är det inte ,
drog ju förfan till skolan idag tidigt för att få en biljett , båda för min och sofies skull!!
Jaja , de är så läget är just nu , men de gör mig ledsen.
Skolan gör mig också ledsen , då jag tänker på mina betyg ,
jag har ungefär 2 -3 ign och de är fan inte okej alltså , men jag har räknat ihop , och för att få sina
slutpoäng får man ha 250p ig o de är precis det jag har så....

Vänner - eftersom maan blir på så dåligt humör i skolan så tär det på ens humör ,
och är en tjurig så blir resten också de .
Jag kan redan nu säga att jag ofta är tjurig , och det hoppas jag också att ni kan erkänna;
att ni också är det.
Men så äre , alla har sina dåliga dagar.
Just nu är ja ur funktion då de är mkt att tänka på så jag som alltid
lyssnar och försöker ge tips till vissa har helt slutat upp med de!
jag orkar int ejust nu..

 Lumpen - jag har ettmål i livet , och det är att klara allla utmaningar i lumpen , jag vill
visa att jag är en tuff jävla brud , och darför har jag nu börjat tränat något varje dag .
OCh mer ska de faktiskt bli , för att orka lumpen måste jag träna sönder mig!

Kroppen då, typ samma där , träna träna träna , har försökt börja träna hårt och äta mindre kolhydrater ,
dels för andras skull i sommar , men mest för min skull , jag orkar inte med mig själv som alltid
vill ha en handduksbärare vid vattnet om man ska bada .
Brun ska jag cokså bli i sommar , så de så!


Just nu håller jag på och lagar en wokmix , sen blire tvätta lite , och så kolla på tv.
Är vädret ok så blire en promenad ,,
tog dock en promenad efter skolan på stan och sen hem.


justja , idag tog jagbilder på mig själv ,och jag måste erkänna att jag blev rätt söt.
vi får se när dom kommer upp!

WOOKIEOKIEOKI!

Kommentarer

  • Lena säger:

    Men snälla gumman! Du behöver väl ingen handduksbärare vid vattnen i sommar. Du har ju jättefin kropp.

    Hoppas det löser sig med biljett till Elba. Jag håller tummarna.



    Kramen.

    2009-05-08 | 16:12:02
    Bloggadress: http://celena.blogg.se/
  • Sabine säger:

    Vad skönt att jag inte är ett allmänt psykfall som själv också vill göra lumpen, jag är tuff, jag klarar det en en kille klarar, punkt slut. Har precis joinat Lottakåren och planerar att göra Totalförsvarsubildningen via dem, kallas för Minilumpen, är det så roligt som jag förväntar mig så är det ju värnplikt nästa!

    Lycka till!

    2009-05-10 | 07:38:22
    Bloggadress: http://blogg.vetauriel.se

Kommentera inlägget här: