Sophie

- Mer än du förtjänar!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

Kategori: KUL

Drog ut igår dåå , pluto blev det , jag hade kul , drack en öl - inte druckit eller ätit något sånt på
bra länge nu. Det kändes sådär ,men dansade bort lite av den iaf!

Idag drog jag o hjälpte sara o hennes pappa med lite grejer i deras nya radhus , de kommer bli så fint
när allt är färdigt!! Promise.Justja , här åt jag också glass - ouuppss! men äsch
de blev lite som en lunch de...

Efter de drog jag hem till Peter, vi kollade lite tv och chillade! As bra!
Sen så hann jag väga mig hos han också.
Kan bara säga att jag är stolt över mig.
Typ de enda som jag har koll på just nu, allt annat är heeelt
åt nå annat håll ,hoppas de fixaar sig så fort som MÖJLIGT!

Efter peter drog jag hem till pappa o sen tog jag bussen hem till mamma
ligger nu ensam i min säng och lyssnar till Nikkos vackra voice
alltså trooo mig , killen har talang!

åt nyss lite kyckling var redigt hungrig när jag kom hem...


Bilder från igår hittar ni på
Bilddagboken - saracederborg.

nu
nu ska jag bajsa, imorgon måste jag träna igen ,idag har jag BARA promenerat!!!

Kommentarer

  • Elllli säger:

    Hihi tack!

    2009-05-22 | 11:31:42

Kommentera inlägget här: