Sophie

- Mer än du förtjänar!

4 sträckor

Kategori: KUL

Det blev/blir visst en tränardag idag också, cyklade först till friskis , medelpassade där , och sen gym , efter det cyklade jag hem och
HITTADE INTE NYCKELN!
så jaa , ingen mer än jag är väl förvånad att min nyckel är borta?
aj aj aj ,, jahapp.. tur nog har jag en sån där bricka på den , så hoppas den lämnar in den till posten .
Iaf kommer inte in hemma så jag drar till friskis igen och kollar överallt , men ingen nyckel där inte..
cyklar hem igen - helt jävla slut , hungrig och kissnödig , tur nog hade mamma kommit hem och jag kunde
laga mig lite mat :)
Hon gav också mig den förtjusade nyheten att jag får en lapp till vårruset! Oså får jag käka med mamma gang efter ,
fett jävla nice!
Orre får vänta lite exxtra!

MMM men nu är frågan , orkar jag springa ruset fast jag har tränat idag?
Mjoo  jag kan nog klara de , men kommer jag orka resa mig sen när jag lagt mig ner i mål?
NEJ.
Kan iaf lova er att jag kommer hamna på prispallen nästa år! DÅ kommer jag vara mitt inne i mitt stora tränanade
så då kommer jag orka allt , min kondition kommer var mycket bättre än nu , den kommer vara på topp!

Jag kommer spöa alla killar när jag gör lumpen!
Och alla tjejer med för den delen.
Nu blire en powernapi och sen förbereda sig menalt för vårruset..
Mh längta´rrr.

hejs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: