Sophie

- Mer än du förtjänar!

Tack Andreas

Kategori: KUL

för att du ställer upp och agerar sovkompizz, jag hatar verkligen att sova själv och har konstigt nog blivit van att sova i samma rum som någon eller sova med någon , nu låter det somom jag sover hela tiden med massa konstigt folk ,men så är inte fallet.NE
dom är fullt normala,, hah


Igår vare en najz kväll på Bmb , vi 18 åringar började dock känna oss trötta runt tolv och drog till donken!, Efter de drar jag hem och sedan till andreas.
Han har flyttat och jag har bestämt att de är jag som ska inreda hans hem , måla om osv,andreas..... JAG GÖR DET GRATIS , sånt är kul ,och Fa n va snyggt de kommer bli!

Ikväll blire som sagt chill , skulle gärna hälsa på en viss P , men han verkade dock ganska upptagen...

Ikväll ska pappa göra kött o pommes eller potatisgratäng , WIIIIIIIIE säger jag !!!!!! keka en jevla massa!



Jag längtar tills "surprisen" på måndag!

jag har röda tår

PUSS

Kommentarer

  • Andreas säger:

    hha så så!;) klart du får hjälpa mig att inreda!=D

    2009-03-22 | 10:44:07

Kommentera inlägget här: