Sophie

- Mer än du förtjänar!

päroncider

Kategori: KUL

Hej!!
jo såhär äre bloggen ,jag har inte haft tid o bloggat idag eller igår så mkt ,så de kommer lite uppdatering nu!
Igår var jag i sthlm med andre och hämtade upp matte , erik och hans flickvän på arlanda, dom hade varit i egypten domjävlarna och dom var jätte bruna;(.

efter det umgicks jag med en härlig kille och kollade på två filmer, de va najjs..
kom hem sent , somnade sent , gick upp tidigt , jätte drygt!
Trött somjag är försöker jag ta mig till skolan och till danssalen, kommer fram i tid och får helt plöstligt lite energi, vettefan var den komifrån*-), efter de vare en till danslektion då vi också sjunger samtidigt - röst och rörelse , den lektion är ganska mysig, inte så jobbig dans som tur är!

Sedan vare mat och mentors tid ! Gick sedan vidare till A-huset och hade matte med tjejerna och janne, de gick bra!

Trött som jag är rullar jag hem från skolan ,, väl hemma skriker sängen på mig och jag somnar ,LÄNGE och kollar sedan söndagens avsnitt av wipeout , intelika bra som de brukar vara ,men ändå.
Efter det börjar jag fixa mig för det var dags för träff med Peter, det var jätte mysigt och han är hur bra som helst på alla sätt o vis=)
Träffen var en utflykt och det var gott , mysigt och lite kallt! allt som hör till..
efter utflykten drog vi hem till han och drack te och åt KAKOR:D,, gött som fan ? - ja!

Sedan kollade vi på ballar av stål , där tyvärr snygga(not) jag syntes lite!, tur nog gillar kameramännen anna och linda mer,
Men vi får se nästa vecka o nästnästa , kanske är det mig dom filmar då- mhhhhm..
Nu är jag iaf hemma och har ont i huvudet , är också väldigt förkyld och det känns som om jag spricker snart ,så ont överallt..

Nu ska jag läsa igenom till provet jag har imorgon och till redovisning ,imorgon blir en mördardag och jag känner redan nu att jag kommer behöva massage imorgon kväll!
någon som ställer upp??

Iaf jag är sugen på päroncider -alkholfritt tack!


godnattt

Kommentarer

  • sara säger:

    efter utflykten drog vi hem till han och drack te och åt KAKOR:D



    hahaha omg hur gammal?!?! ;)

    2009-03-24 | 08:59:01

Kommentera inlägget här: