Sophie

- Mer än du förtjänar!

ojoj

Kategori: KUL

Skolan igår var ganska najs ,section 12 hade gjort en jävla bra jobb o de blev ett bra resultat!
Efter skolan drog jag ner på stan o köpte spicy där noi och tam jobbade=D
fett najjs att båda jobbar där , GRATIS FOOOD ELLI!!!

jaja efter de åkte jag hem o matade min syster ochhennes pojkvän!
Efter de tog jag bussen till ica för att möta tjejerna - emz , ellz oxh sazz , vi skulle mysa med film o snacks , dresscoden var mjukis , men emz trotsade de men kom in ändå!!!! jaja ..

kollade iaf på en sån konstig film att jag inte la märke till va den hette , han dog iaf hela tiden för att han mindes.. precis..

oså såg vi spöken som visade sig i tvn!
Men iaf , vi chillade tog de lugnt och softade lite sen blev de skratt o sen blev alla trötta o drog hem , flrutom jag , jag stannade ett tag till och så drog jag vidare till myz p!
MHMMMMMMMMMM

tjugo över två börjar jag gå mot bussen o så möter jag världens snyggaste o roligaste mathilda, haha fyfan va drunki brud alltså=D
ah men puss på dig tild!

Jaja ,hann iaf med bussen o hamnade i säng sent med datorn i högsta hugg..

nu idag har jag vaknta ca 11 ggr .inte alls skönt!


iaf idag på schemat står:
upp o fixa sig
jobba
träffa en snubbe
äta mat
äta ännu mer mat
kolla melo?
mysa?
naa vi får se va som händer!


nu måste jag på toa!
puss

Kommentarer

  • Sara Cederborg säger:

    haha varför sa du inte att du skulle till "myzz p"?

    2009-03-14 | 16:43:42
    Bloggadress: http://thrillme.webblogg.se/
  • tildie säger:

    haha sööt kommentar om mig :) du är söt!!

    2009-03-21 | 18:58:19

Kommentera inlägget här: