Sophie

- Mer än du förtjänar!

Min kärlek till mat är stooor

Kategori: KUL

Fick i mig lunchen i skolan idag fastän jag har så himla ont i halsen!
Det var ju tex mex , det går bara inte att missa!

Kom till skolan kl 12 åt och sen hade vi samhäll , jag fick godkänt på provet och är överlycklig!
Snart blir det att kolla en musikal och sen ha lite naturkunskap och sedan kolla TALK , där maria och gänget är med och uppträder , de ska bli jätte kul!!

Förutom min huvudvärk och min halsont så mår jag bra idag , dock lite kissnödig så nu blire kissa , sen möta upp tjejerna och gå o kolla på massa show!

Luddigt inlägg , jag vet ..
Men de är så de är i min hjärna just nu.

Kissnödig.
PUSS

Kommentarer

  • Sara Cederborg säger:

    när ska du fixa bloggen rå?

    2009-03-19 | 20:27:29

Kommentera inlägget här: