Sophie

- Mer än du förtjänar!

men oj vilket lov

Kategori: KUL

vilket jävla lov , eller ja , lov och lov ,har varit i skolan 3 dagar och ställt klockan varje dag förutom imorse , tro mig det kändes mkt bra!
sååå var har jag gjort de här lovet då?


Helgen direkt efter lovet vare utgång i västerås va? mjo ,kändes najjss , oså vare jobb också,
mÅn och tis vare dans i skolan
hela onsdagen mönstrade jag:D gick suuuperduper bra!
torsdagen vare dans
fredagen vart det krunegård i eskilstuna med sara och sofie:D
lördagen vaknade jag upp breve saris o sedan tog vi tåget till västerås , jag jobbade,åt med mamma emelie och toni på le spagna(?) , kollade melo med sara , film med niklas , sen drog vi ut på stan  med jonas och hans tjej sara!
slutade med en skräckfilm hos jonas , och jag var sedan hemma runt halv fyra .
söndag vaknade vid ett , pappa ringde ,vid två var vi påväg till farmor för att fira henne och för att fira min fasters man ,
busade med mina små kusiner och hjälpte min andra faster med hennes nya moderna mobil , fan va teknisk jag är.....
 lägger in en mysig bild på mig och min kusin noah imorgon!


japp somsagt
imorgon äre skola , och det känns sådär , prov prov o prov , osåå dans dans o dans!
får se om veckan slutar med ett leende eller med en hjärtattack!
Vi får hoppas på ett leende people!

som elli skrev i sitt inlägg idag , inte långt kvar till studenten , dags att börja tänka på att :banta , sola , köpa klänning , fixa pojkvän , okej lite konstig ordningdär ..

men aja
mysigt lov har jag iaf haft ,
älskar att få pussar på kinden
thanks..

påtal om att få
idag fick jag ett jätte sött kort från mammas moster , där det stod  , "grattis till din prestation vi är imponerade"
dom menar förstås mönstringen, i kuvertet låg det också en pengalapp =D
jUSTJa , fick också rosor och pengar av mormor , alltså liksom,, så jävla speciellt äre inte;)-
alla visste ju från börja att jag skulle klara alla tester så..

men duu , läsaren, lägg en kommentar om vad du skulle vilja läsa om här i min blogg ,visst , mitt liv är ganska roligt , men något annat vill du säkert läsa om=)?

(på tal om er läsare ,,, hade runt 15 styckna igår , idag vare 34 styckna,=D ,härligt , hoppas ni stannar kvar här! Även om ni kanske bara fattar varannan mening jag skriver=) )

oså hörs vi säkert imorgon? ,
nu tänkte jag msna ett tag och sedan sooova, skola imorgon8:30

hatar att sova själv

Kommentarer

  • Anna the king säger:

    såååååå sopppan nu har vi fixat ( elr surrre har fixat vår bloggsidan):D så in ya face homie !!:D

    2009-03-02 | 10:57:55
    Bloggadress: http://annaoemelie.blogg.se/
  • Robert säger:

    Gudarns va långt skrivet!!!

    Men öy, haru bestämt det där med lumpen nu ellä?

    2009-03-03 | 00:10:57
    Bloggadress: http://workoutdiary.wordpress.com

Kommentera inlägget här: