Sophie

- Mer än du förtjänar!

lycklig

Kategori: KUL

Är nog inte bara jag som drömmer om att få gifta sig o bli lycklig va?
Ne ,kollade nyss ett avsnitt av vårt bröllop i era händer , det var jätte mysigt , och jag vill ha de minst lika bra som dom !
dom såg så otroligt kära ut !

Några som verkligen borde vara lyckliga idag är VSK,
själv följde jag matchen på jobbet , och inte på vilket sätt som helst,,,
min jobbarkompis birgitta hade en fetingradio med sig till friskis och stod med båda hörlurarna i öronen o skrek 1-1 2-1 , 3-2 vsk , wooho.. osv hah så jävla söt alltså , hon hade t.om en vskhalsduk på sig , hon bah" undra om det går sämre för vsk om jag tar av mig den,,, jag vågar nog inte pröva va?" , hah

Ikväll är det första avsnitt av Robinson 2009 , jag kommer nog sitta o glo på det ensam , men det gör inte mig så mycket, för jag har ätit god mat!
kött , pommes , vitlöksbröd, sallad , och beasås! MumsafiliBAbaaq!

efter det så ska jag ladda ner tusentals filmer , jag ska vara uppe all night long o glo en massa filmer jag=)
för imorgon kommer jaginte behöva gå upp så tidigt som jag gjorde idag , alltså fattar inte andreas , kl var runt 10? huu.jaja.

Om någon skulle få för sig att komma hit med godis är det heeelt okej.

, de blir nog ett inlägg till om ett tag ska ni se;)


En låt som är värd att lyssna på är:
David Urwitz - Lycklig
Själv sitter jag och dunkar house och techno , MEE LIIIKEE!
(Elli o Sara !! jag skickar låtarna sen , ni kommer döö)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: