Sophie

- Mer än du förtjänar!

jag ska göra lumpen

Kategori: KUL

Stod tio minuter med kuvertet i handen vid en gulpostlåda idag..

jag la i kuveteret och jag hade skrivit på och godkänt att jag
den 17 januari 2011 ska hoppa in i lumpen som insatssoldat i 330dagar(uppsala).
35dagar är jag hemma/ledig på året , och det blir ungefär varje helg som jag kommer hem ,kanske varannan.

De här kommer bli en fet utmaning för mig och jag kommer gråta o blöda en jävla massa , men
jag ska klara det för det är en  sån jävla stor och bra utbildning.

Direkt efter studenten sätter jag igång med hårdträningen , jag vill inte vara den svagaste i gruppen då det mest är jag och andra killar.
Gym 4-5 dagar i veckan ,kondtionsträning 5 dagar , vila 2 dagar.
Sätter jag inte såhär höga mål kommer jag inte klara lumpen och jag vill fan inte avbryta det mitt i, kanske om det skulle vara så att jag brutit båda mina ben och verkligen inte kan fortsätta , Men bara då!
Hoppas ni stöttar mig homies.


Nu ska jag leta efter två nötter!

Pussohej!!!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: