Sophie

- Mer än du förtjänar!

jag hatar mitt immunförsvar

Kategori: KUL

det lilla jag har dvs...


Som sagt , vaknade med feber och var hur förkyld som helst, var så hääär(-) nära som sagt att sjukanmäla mig , men nej jag gick ändå , gjorde redovisningen och provet ,och sen gick jag hem.
Hemvägen var de jobbigaste jag gjort , det högg till i hela bröstet och jag kände hur jag blev svagare o svagare, klarade
iaf att komma hem och hemma däckar jag i sängen några timmar , sen vaknar jag av att jag svettas som faan och öppnar fönstret .. Det var hur skönt som heeelst.
Tyvärr så blev det kallt nu o jag gjorde mig lite Grönt te - vanilj o smuttade på de och stängde såklart fönstret!

varför jag ger er en sån jävla detaljerad information är för att jag är helt hjärntvättad då mina bihålor har svullnat upp så förbannat mkt att dom pressar på min lilla lilla hjärna..


och jaa, man ska  tycka synd om mig , för jag är fan ofta sjuk , och ofta missar jag danslektioner ,vilket kan resultera i att jag blir kickad från danser i Mc Beth , det känns rent åt helvete..
Hoppas bara febern börjar gå ner snart så att jag iaf kan ta mig till skolan imorgon , för jag missade förra veckans onsdag också då jag också hade feber(?)humm,, de vaju lite dumt..men jaa ,jag lär ta mig dit iaf!
skulle helst av allt vilja vara helt frisk imorgon , så de ska jag kämpa mig för , darför ska jag äta massa frukt nu och sedan vila lite till,,, hoppas dock att jag kan somna ikväll då..



Ett helt inlägg om min förkylning.
KUL VA?

hoppas ni har nå roligare blogg att läsa efter de här!
Kan iaf tipsa om ett par roliga bloggar:
Sara
Mamma beckas
Elli
osv osv....

Kommentarer

  • johan säger:

    fortfarande ingen snöll rad om mig i nått inlägg :/ :P puss krya på dig <3

    2009-03-24 | 23:40:09
  • Lena säger:

    Tråkigt att du är sjuk så ofta. Har du varit till en läkare för att ta prover? Kanske det finns någon grund till att du är sjuk ofta. ?



    I övrigt...Krya på dig! :)



    Mvh Lena

    2009-03-25 | 12:36:57
    Bloggadress: http://celena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: