Sophie

- Mer än du förtjänar!

JAAA

Kategori: KUL

Jag är så lycklig , och det är pga två olika saker , den ena vill jag hålla tyst om men den andra kan jag dela med mig av:

THE SOUNDS KOMMER TILL PEACE AND LOVE , dom var inte där förra året och man har inte hört något ifrån dom på väldiiiigt väldiiigt länge , så nu jävlar blir man lycklig , jag trodde dom hade dött , avlidit allihopa .
Åhh majaa , så jävla bra.
Jag ska iaf stå längstfram i mitten , och jag skiter it om jag kvävs till döds , fan vilken bra död isf..


Tack Andreas för igår..

För godiset......! ;)



iALLafall , idag vaknade jag runt fem för att andreas var tvungen att dra upp o jobba då , halvsex är jag hemma osååå somnar jag om. JÄTTE skönt..
Vid kvart ii åtta skulle jag gå upp , MEN , jag var så förbannat trött , helt obeskrivligt , mina ögon ville inte öppna sig , så jag snoozade till klockan halv nio och vid nio skulle pappa köra mig till skolan , lite stressigt eller vad.?
Hann iaf till skolan och t.om hämta ELLI!

I skolan hade vi balett och jag är faktiskt för första gången på länge nöjd me dmin insats!
Efter baletten vare dans till föreställningen Mc beth som gällde, det gick helt okej men var jätte kul=D

Halv tre ska jag byta om till danskläder igen och då kommer också vlt och intervjuar oss och fotograferar oss!!
Det är till vårat projektarbete och vi vill synas liite mer än va dom andra grupperna gör , jag menar , såå många lääser nog inte på våra affischer.
Från halv tre till fem ska vi ha dans och sen vid fem skulle jag till friskis och ha barnjympalektion , men icke sa nicke , friskis ser nämligen ut såhär nu för tiden:

En förbannad vattenläcka!

det är ju inte så värst kul , men då slipper jag stressa från skolan och så slipper jag komma hem så sent , då jag verkligen måste plugga till Nutida Konst!

Tror t.om att jag slipper jobba på lördag och hur skönt är inte de?
alltså gahh , nu längtar jag verkligen till att jag får ha sovmorgon , eller...
jag har ju de imorgon.
Och påtal om imorgon ,, de är jobbrekryteringsmässa i friidrotsshallen mellan 13-16 och då går jag i skolan , ska man sjukanmäla sig och bara gå på sista?
Hum , vi får se! Iaf så ska jag bryta upp ett cykellås idag för att jag ska kunna cykla imorgon!


Kommentarer

  • Sara Cederborg säger:

    Sv: Ja okej du behöver inte ryta så mycket du fråga om nån hade något att säga till om och det hade jag ;-D Dessutom tror du att du klarar att jobba på friskis två ggr i veckan sen? Hm nää.. men gör som du vill såklart jag skulle aldrig gjort det men vi är två helt olika personer näre kommer till lumpen iallafall

    2009-03-04 | 17:08:54
    Bloggadress: http://thrillme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: