Sophie

- Mer än du förtjänar!

IDAG ÄR DET VÅR DAG KVINNOR=D

Kategori: KUL

Internationella kvinnodagen ffs!

som elli sa idag är en bra dag

Today Is a Good Day - Anna ternheim.
Iaf , min helg har varit , GAAAAH såååå jävla braaaaaaaaaaa jag älskart!!
I fredags var vi ute  röjjde satan på bmb:D

i går var jag och 7 andra tjejer ute till ängsö o spelaade in en film . innan de hade vi kollat på skräckis , fyfan va tjejer kan skrika egentligen!!
och vafan vare somhände med den läskiga kedjan egentligen? humm,
de förblir nog ett mysterium.
aah så jävla bra helg ,har hunnit gjort allt som jag skulle göra på en vecka på nå lov eller så!
idag blir det till skolan och dansa , snart dags att bege sig vettu!
sen blire hem , packa o hem till mamma o kolla på beck!! eller någon annan kanske vi glo de med mig?
iaf snart äre dags för våran föreställning! ,gahhhhh tre dagar kvar! , hoppas ni kommer!

tänkte bara säga att jag älskar dig. Närmare än såhär kommer jag dig nog inte.

ska vi andas i takt?
PUSS

Kommentarer

  • Sara Cederborg säger:

    Såg er i tidningen idag! Stämmer det att föreställningen är imorgon?

    2009-03-09 | 16:10:18
    Bloggadress: http://thrillme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: