Sophie

- Mer än du förtjänar!

haha,

Kategori: KUL

Du är fan så jävla skön popopopliopliopp! vi ses ikväll!
Ja ni läsare , ni blir bara fler och fler och tur är väl de, för jag har ju så otroligt späckat liv just nu alltså! och så är jag så intressant , ! ni måste bara hålla med ni som läsar varje jävla dag;)..
Jag menar , idag ska jag städa och plugga , hur kul är inte de? ,
men sen så ska jag också kolla på beck o myza!



Vaknade av att en granna borrar hål in i mitt rum ( hoppas dom ger upp snart , orkar inte få besök)
o nu ligger jag i sängen o baranjuter, eller ne inte direkt , jag har ont i halsen och är kissnödig  ,men alldeles för lat för att kissa och göra mig te..HI, vaniljte ska det bli och det är de godaste teet som finns!
Efter de att jag fixat teet ska jag kolla Slumdog Millionare jo föfan , har hört båda bra och dåligt om den , blir spännande och se den!

har ni läsare nå tips på bra filmer?

juuustja , drog ut med michaela igår det var najjs , de var längesen vi såg snygging, inga större uppehåll nu.
tack för kärleksmumskakan också:D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: