Sophie

- Mer än du förtjänar!

google.se

Kategori: KUL

Igår tog jag mig tid till att umgås med google lite , jag sökte på mina närmaste vänner och lite bekanta , det jag hittade som var lite intressant var:

sara   fick stipendie för sitt otroliga angagemang(hur stavas de?)
elli har sprungit miniruset och kom sjua!
andreas har jävligt bra resultat inom  olika grenar i friidrott
jag då - jag vann en alla hjärtansdag tävling som robert hade, flest peolpe ville pussa MIG!
sofie - härliga resultat i  hiphop sm!
emma - bloglovin - många läsare

jag måste iaf fylla på häftiga saker om mig som jag gjort!

Kanske ska jag skriva en bok när jag gör lumpen , jag vet att de kan vara ganska intressant , eller jag vill iaf ha minnen , så kan ju skriva för min egen del först och främst, haha ...

jaja ,
annars är jag ganska tom i bollen just nu , känner mig så tom , och trött hela tiden.

kan bara säga att jag längtar tills på fredag då jag får festa satan , älskart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: