Sophie

- Mer än du förtjänar!

Breaking Limits

Kategori: KUL

Igår när jag kom hem från dansen i skolan åt jag pannkakor med pappa , alltså va gott det är!
Pappas Pannkakor är Päst!

Efter det packade jag alla grejer som jag skulle ha med till mor min.
åkte hem till henne o kollade på beck , fick också två spriuttuber , 
chokladkaka och chips- hon har varit på kryssning =D
tack mamma.

Vi kollade iaf på beck o de var najs. efter etttag ringde peter som är i thailand och det var as kul att prata med han:D
 sen kom Y över en sväng och han kliade min rygg ,
DE GILLAR VI(y)

Iaf så somnade jag gaanska sent o skulle upp o vara i skolan runt åtta för att börja den långa dansdagen
8:00-17:00 med en timmes paus o lite prat på de var vi i skolan och dansade.
Ganska mör  i kroppen var jag när jag kom hem runt halv sex idag!!
Åt en morot , lite choklad o somnade sedan en timma i soffan!

Skönt de , men hoppas bara jag kommer kunna sova ikväll!

Jaja , idag var jag och min projektgrupp med i tidningen och på vlt.se s hemsida , dock skrev dom fel datum i tidningen men här på deras hemsida står det rätt dag(en gång) ONSDAG 19:00

http://www.vlt.se/artikelmall.asp?version=874590


Ikväll ska mamma laga jätte god mat , jag ska duscha , bajsa (IGEN) och tycka synd om mig själv eftersom jaginte har någon att skeda med!

föresten , JAG SKA GÖRA LUMPEN JANUARI 2011, fatta , värsta utbildningen ju.
Hoppas verkligen alla vänner stannar kvar hos mig , men jag kommer ju hem rätt så ofta!

PUSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: