Sophie

- Mer än du förtjänar!

ballar

Kategori: KUL

SÅdär jaaa , nu har ballar av stål äntligen haft premiär, tur va?
Mjoo , synd bara att dom inte höjde ribban så jävla högt nu när de var första avsnittet , dom andra avsnitten är sååå mycket bättre kan jag lova,
EFTERSOM
jag själv sitte i publiken i 3 av dom , osen idag fick jag också se idag att dom klipper lite delar , kolla här t.ex , linda och anna fastnade på bild;

mhja , de är skönt attt man kan kolla om allt på deras hemsida.
Nu ska jag kolla på wipeout igen , jag älskar felix,
dock så har jag laddat ner de, för de är bättre kvalle och mycket roligare o ha de så..

Justja läsare ,hittade min kamera idag , massa gamla bilder jag inte lagt in - blandat somsagt - njut..
:

Jag älskar mat


Sminkningen jag gjorde på make up store!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    alltid lika söt :)

    2009-03-22 | 18:04:50

Kommentera inlägget här: