Sophie

- Mer än du förtjänar!

B

Kategori: KUL

jaaa , kan ni tänka er va de står för?
jo de ska jag tala om
BAKIS
jappjapp .skulle behöva gå på toa ,
men reser jag mig upp ramlar jag nog!
Alltså tack danne för att du bjöd på massa,
men.... man bjuder inte nån som redan är lullig.

fast elli , vi sa ju att vi skulle bli fulla , o de lyckades vi med.
DOCK
var du fullare än mig för att du blev bjuden på mer!
tur är väl de!

Iaf de var förförfest hos mig , sen buss mot gidde o där vare förfest , sen blev de ut till Bmb!
där vare proppat med folk , trevliga och otrevliga!!!!!!!!!
 mjaaa
allt som allt hade jag riktigt jävla kul!
haha mamma skrev till mig på ansiktsboken:

10:57amPernilla

*L*älskarg hörs imorrn :):) nu ska jag bajsa å spreya håret puss puss

10:57amSophie

jag ska också bajsa

Puss älskar dig

Hihi
Nu ska jag fan bajsa o sen äta masssssssssor , o sen ska jag fixa till mitt fejjs o sedan va med linus o sen kanske ut til ängsö medsara o  gänget!
AHFAN, vi hörs

Kommentarer

  • Maria säger:

    har du förresten bestämt dig för det här med lumpen? BAKIS-KRAAM

    2009-03-07 | 18:55:03
    Bloggadress: http://silverguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här: