Sophie

- Mer än du förtjänar!

alfons

Kategori: KUL

Igår vare najs med sara o hennes klassisar på bmb osv=D
Träffade världens bästa Caroline också!
Dock blev vi vääldigt trötta runt tolv ett nångång och drog oss en subway!
Tur de, för mycket mc donalds kan ge mig dumma hullhängare.

Jobbade halv tre till halv sex, lika skönt som vanligt=)

Nyss åt jag kebab m bröd med mamma och micke o ska nu fixa till mig lite och sen hem till Peter och chilla!

Nu till Rubriken!
Idag när jag ska ta bussen hem från friskis och svettis så sätter jag mig i en busskur , helt plötsligt börjar jag nynna på en låt, jag bah vafan vilken låt äre , sen bah jaa , ALFONS!
oså sitter jag där o sjunger/nynnar på alfons , bussen kommer och jag sätter mig i den , 10 sek senare så ringe rnågons mobil och den jäveln hade ALFONS SOM RINGSIGNAL , hur konstigt var inte de liksom:O , haha
fett scary!

Min förkyld har börjat släppt , dock hostar jag konstant!
VI hörs
PUSS

Kommentarer

  • Elli säger:

    pappa peter ? ;D

    2009-03-28 | 21:43:36

Kommentera inlägget här: