Sophie

- Mer än du förtjänar!

99

Kategori: KUL

alltså är studenten nära nu eller vad?
Idag  i posten hittade jag en  tidning om Stockholms Universitet och en om yrkeshögskolan - kyutbildningar mm  Men jag fick också hem reklam från Extrafilm.se där det var massa olika studentskyltar mm. KUL
men vilken ska man ha? ska jag låta mamma o pappa välja den o jag får välja bild?
kommer jag få väja bild?
haha, hoppas de!. Ska nog ta på mig de nu i helgen så att vi kan firra allt sånt här i tid.

Idag hade jag sovmorgon och det var aaas skönt, började inte förens klockan 11:50 , gick upp kl tio för att duscha , och det var huuuuuur skönt som helst:D

I skolan hade vi religion , samhäll och naturkunskap!
Skön dag breee!
Efter det tog jag bussen hem och på centralen möter jag fru kallander - emmas mamma , o vi pratade lite om allt möjligt,
dock har jag ett problem när folk säger "hare bra" , "sköt om dig" osv, jag tänker för länge och hinner aldrig säga detsamma,, jag känner mig så otroligt otrevlig då , men Emmas mamma Mette , jag menade detsamma fast jag inte fick ut de!
Hhaha.

Iaf , nu är jag hemkommen och det första pappa sa när jag kom in var , RÖR INTE MOTIONSCYKELN , han tycker jag tränar för mkt :S , men jag skiter it , för ska jag klara lumpen 2011 måste jag börja träna seriöst direkt efter studenten eftersom dansen försvinner då..
Usch , man lär seriöst gå upp i vikt om man inte tränar något efter de. haha...

Ska sätta mig och läsa lite i en av dom dära tidningarna jag fick nu.
Sen blire plugga hel vetes nutida konst. JÄTTE INTRESSANT.

OCH SÅ FINNS DET DOM SOM HAR , FLERA HUNDRA DAGAR KVAR!!!!!!

och 2011 kanske jag gör lumpen?
http://www.mil.se/sv/I-Sverige/Skolor/Luftstridsskolan-LSS/Befattningsbeskrivningar/GA-936-Insatssoldat-vid-Luftstridsskolan/


Hha , fan va jag älskar osss:



PUSS FRÅN PI

Kommentarer


Kommentera inlägget här: