Sophie

- Mer än du förtjänar!

118 100

Kategori: KUL

Duktig som jag är stannar jag hemma en extra dag , eller ja ,jag är fortfarande sjuk ,
men mår betydligt bättre idag, så imorgon ska jag nog kunna ta mig till skolan.:)

Som jag redan skrivit i min blogg så läser jag Mammabeckas blogg dagligen,
och för några inlägg sen så läste jag om 118 100 och att man kan smsa dom vilken
fråga som helst , och eftersom Mammabecka hade fått ett svar som stämde ville jag också fråga
så jag ställde frågan ; "Vem är Sophie Åström?" och fick som svar:
"118 100 tror att Sophie Åström är en vacker vältränad och omtänksam tjej med det där lilla extra.
Vi tror också att Sophie Åström älskar sommaren med sol , bad och roliga äventyr med nära och kära"

-och jag kan iallafall säga att det stämmer, vackra är vi alla inuti bara man vill , vältränad måste jag vara då jag
ska få göra lumpen och klarade mönstringen, dock inte så vältränad den här veckan då jag mest legat stilla i min säng.
Omtänksam det vet jag att jag är så det stämmer ju också.
Och sommar är det bästa som finns och roliga äventyr med nära och kära , då tänker jag tillbaka till
cykelsemestern  förra sommaren som var ett riktigt äventyr!

Bra svar tycker jag!

Nu ska jag pillra mig och vila lite ..
hoppas jag är frisk tills helgen!
Puss

Kommentarer

  • Sara Cederborg säger:

    haha selina smsar alltid dit typ hur förför man selina joupperi?! haha skit fula svar man får..

    2009-03-26 | 19:59:56
    Bloggadress: http://thrillme.webblogg.se/
  • lindapoljak säger:

    Klarade du mönstringen :D vad roligt. Vad ska du göra då? och vart ska du göra den?



    Puss&kram /L

    2009-03-26 | 22:35:27
    Bloggadress: http://lindapoljak.webblogg.se/
  • Elli säger:

    Haga parkgata, där har vi då många minnen ifrån.haha!

    2009-03-28 | 19:30:17

Kommentera inlägget här: