Sophie

- Mer än du förtjänar!

yeah!

Kategori: KUL

gårdagen erbjöd gym på friskis med noi och hem till mamma o sova, somnade dock inte förens klockan tre ,och,, fyra timmar efter de skulle jag upp , KUL! ne

Vaknade då upp idag , trött som fan , snoozzizade lite grann för ovanlighetens skull ,, de var inte skönt , man blir ju förfan tröttare av de=O oså blir man så besviken när man  väl verkligen måste upp!!

försöökte fixa till mig lite fint då västeråstidningen skulle komma förbi röst o rörelse lektionen i skolan o fotografera! KUL!
Tror mitt rosa linne syns en heldel(hoppas)!
 röst o rörelse var andra lektionen och första lektion var modern , somgick helt okej!


Runt tolv när danslektionerna va slut vare dags för klassråd o sedan blev de lunch - mkt god mat om jag får yttra mig!!!

Efter de vare stödmatte för mig sofie och elli ( vi går de för att  vi försökt sålänge  få godkännt i matte b men inte lyckats)
så nu jävlar!!

hade bara en halvtimma så jag hann dra ner på stan med sofie o elli , hittade ingenting så är lite ledsen , men iofs ,, nu finns de mer pengar på kortet kvar , man kan ju faktiskt spara..
efter de tog jag bussen mot kristiansborg där jag skulle möta upp sara , vi skulle simma och sola , och så blev också fallet, vi simmade över 20 min och solade i 25 min!
mkt bra gjort av oss(simmningen dårå)
efter de fick vi också tid till att basta, hur skönt som helst!!

Vi tog sedan bussen mot subway och tryckte i oss en sexa m kycklingfile. mkt gottigt!

Nyss pluggade jag lite religion då jag har prov imorgon , dock bara jag i klassen som har de eftersom jag missade första provtillfället.
gaah, måste egentligen fortsätta plugga , vill känna mig någolunda säker , men först blire vila, sen simon o thomas , HIHI, o sen , sen plugga!!

och eftersom jag har så mkt att plugga har jag köpt lösviktsgodis , ,, dock inte så mkt(10kr) haha!
men ändå.


som sagt  vila!



Justjaa , hejja michaela som är o mönstrar just nu!!


biLDEr fråN KoNRAd i fredags:

PUSS


Man är väl dansare..

Kommentarer

  • Sara Cederborg säger:

    Roligt att du är med och tävlar! Tänkte bara säga att tävlingen håller på fram tills imorgon kväll så håll utkik på onsdag morgon! =)

    2009-01-26 | 19:26:37
    Bloggadress: http://projectstyle.blogg.se/
  • Elli säger:

    Hihi klart han gör!

    2009-01-26 | 19:37:42
    Bloggadress: http://ellinorclevinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här: