Sophie

- Mer än du förtjänar!

wow!

Kategori: KUL

Nyss hade jag naturkunskapprov , B kursen!
Gick faktiskt helt okej , ganska förvånad över mig själv då jag bara pluggat idag morse oo lite igår!
Men men , ma får ju se sen i resultatet hure gick.


Igår var en stressig dag , började med balett - där jag ej var med , orkar inte bli mer sjuk,
sen impro där jag var med lite grann och gjorde massa knäppa saker.
sen projekttid där fösökte jag vara med så mycket som möjligt !
Runt kvart över fyra hade jag en bestämd tid med två ledare på friskis och svettis , dom skulle gå igenom lite rörelser osv till kommande lektioner.
MEN det visade sig att det skulle vara en lektion direkt efter där , så jag var tvungen att vara med , ganska jobbigt vare , fastän jag inte tog i så mycket
Men oj va kul det var!
Alla barnen hade jätte kul och det var mysigt att en liten flicka tyrde(heter de så?) sig till mig , genom att sitta brevid mig , springa brevid mig o busa med mig ,hon höll mig ocksp i handen och var jätte mysig!
De är kul med barn , och man känner sig dubbelt så älskad av små barn som man gör av äldre barn, japp!

Passet slutade klockan sex där på nya friskis och Svettis Rocklunda och klockan sju skulle jag börja ett värd pass på björnövägens friskis!
Så de blev hem - äta lite o sen dra iväg direkt.
Väl på friskis björn träffade jag snygga killar , fick lära mig den nya kassan , fota folk osv, det är bra mysigt att bara lulla runt där och också kul att kolla på dom olika passen!
Hon jag jobbade med mig är störtskön och jag är glad att hon och jag har fått samma veckor!
Sen runt tio vare dags för stängning och vid halv elva var jag hemma , då blev det plugg naturen som sagt  oså hann jag söka ett jobb! hoppas!, sen runt tolv halv ett somnade jag , på bara nån minut kan jag tro , otroligt skönt!


Nu är jag då hemkommen från skolan och ska bara ta det lugnt nu ett tag , sen till friskis och svettis o hämta lite lappar och också hämta kläder och mina skor jag glömde igår! GAAAH ,mina favvoskor.

SEN... vettefan vad som händer lixxx..


Imorgon är det fredag och då börjar jag 8 och slutar tjugo i fem , känns otroligt bra , NOT , hoppas den här fredagen går lika snabbt som förra veckans Sen kommer mormor med spicy hot, sen efter där på kvällen har vi pratat om att chilla ,baka eller så.. o titta på astrid lindgrens filmer osv!
får se hure blir
men Lets dance är ett måste på fredagar, .... om man nu inte har nå roligare för sig.
På lördag jobbar jag mellan två och sex o före de blire träna och efter kommer jag ej ihåg vad jag skulle göra? vare nå ?
fan , nånting måste man ju göra.
YEYE
söndag ska jag iaf träna och plugga!
så ser min vecka(helg) ut , ganska tråkig faktikst!
Hur ser det ut för er andra?

Puss sophie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: