Sophie

- Mer än du förtjänar!

vill du hångla?

Kategori: KUL

konrad var helt okej , jävligt bra musik som vanligt , god cider och jävla bra sällskap=D
träffa en förbannat söt kille gjorde jag , fotades för  tidningen span och så skar jag mig på en glasbit  på pekfingret, ajajaj , såret har öppnats igen och de svider ,haha , stört..

efter blev det donken tyvärr, hata att dom har cheeseburgare för 10:- , skäms.. jag köpte då två styckna ,  så imorgon blire ut o jogga o sen tiill toni i  hallstahammar I think:D

mjaaaaaa , nu ska jag fortsätta att peta mig i näsan med "fuck you" fingret då mitt pekfinger är blodigt , haha.

justja ny läsare kanske?
Hoppas du  gillar de störda i den här bloggen dårå.

jajo , läsarantalet har höjts med 10 styckna ,skulle jag varit en av dom större bloggarna <;blondinbella , kenza osv så skulle 10 pers inte göra så mkt . haha men för mig med 20 läsare(nu 30) så gör det massor.

tack iaf

nu ska jag sluta sluddra o försöka hitta nya bloggar =)

vill du hångla?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: