Sophie

- Mer än du förtjänar!

BrunettPhie

Kategori: KUL

iGÅR var vi då hos mig o käkade jag o elli det blev pastasallad m kyckling!! jätte gott.
sen senare kom sofie med cheesecake och anna kom också sen,, vi klunka o vi klunkade , de var najjz vi dansade också liite =D till infinity såklart(hehe) den här hette infinity: ∞.

sedan bar de av mot busshållsplatsen där vi tog ett antal kort , alla hade väl en liten aning om att de inte skulle bli så mkt fotande sen , fast lite blev de ju,, iaf

väl på bussen möter vi upp sara o hennes härliga gäng , där delade elinor ut småraketer till alla,, haha undrar hure gick för dom sen=) , dom funkade inte direkt så bra på balkongen dårå , haha.. AJ MITT ÖGA ELLINOR!!
HAH äsch då

iaf vi kom ner o kollade på poliser som sprang runt och ungdomar som skämde ut sig !

kändes som om vi var där i tio minuter ,men vi var där i en timma, haha.. sen går vi mot bussen när helt plöstligt en kille i vårat sällskap hoppar in i en taxi , jaha tänkte vi o hoppade i en vi med , 3 minuter senare är vi på kristiansborg och drar in till en kille vid namn Per , väl där blir man bjuden på jäger och groggar, tack så jätte mkt , men senare på efterfesten blev de inte så värst bra med så mkt dricka. äsch , engång om året kan de få hända, jag har ju mått dåligt hela jävla dagen pga det så,, hah. jaja , efterfesten var hos någon som peter kände , sorry Ellen för att jag väckte dig!
där på efterfesten hann jag också ramla ett antal ggr på en dammsuga , vem fan låter dammsugaren ligga framme?
aj min fot idag kan jag iaf säga.;( buhu..
yeyeye , sen runt halv fyra tar jag o elli o går hem ,haha de gick bra har jag hört,,

sen somnar jag direkt , mh va skönt de va,, haha

idag vaknade jag som sagt bakis som fan , lite full var jag också , och då är elli där med kameran direkt , kan lova er att ni ska få något att njuta av sedan;D , och dom andra bilderna får ni också se SEN , när jag orkar ta mig upp,, har föresten ätit kebabtallrik och massa chips idag ,älskar fett såna här dagar*smack*..

Nee nu ska sara få ta datorn eftersom hon tjatar något så förbannat och ser så förbannat ful ut när hon spelar guitar hero på min mobil ,haha ,, orgasm för ögat , not=D.
Stanna kvar hos mig de här året också alla läsare , jag behöver er , jag är nya blondinbella , men mitt namn är Brunettphie dåråå..


Puss och gott nytt år!♥

Kommentarer

  • anna säger:

    VAR VI PÅ TORGET I EN TIMME?! omg.. tidsuppfattningen va helt borta känner jag

    2009-01-02 | 00:27:12

Kommentera inlägget här: