Sophie

- Mer än du förtjänar!

span bilden....

Kategori: KUL

igår(inatt) gjorde jag ett försökom att höjja min läsarstatistik, o jap de funkade , med 18 läsare!!!
mkt bra jobbat sophie..



Japp vaknade nyss , och till min stora förvåning har redan konrad bilderna från igår kommit upp.
hahjag o sara är med på första bilden på konrad 2009!!!

det blev mkt bilder på mig och på damerna i mitt sällskap!
tyvärr gör jag mig inte så bra på någon av bilderna=)
  
  

och sara skrev i sin blogg att hon var med på många bilder , ellinor , anna och malle var ju förfan med på 3 så dom tog priset sara..

fast du sara...
span bilden med sarah.. haha

de här blir spännande..

idag ska jag kanske till hallstahammar dårå , annars kommer jag säkert sitta här hemma o äta gröt eller något?
men imorgon har jag viktiga saker för mig!
 yeye nu ska jag dra åt mig ännu mer läsare , de här var KUL!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: