Sophie

- Mer än du förtjänar!

sovmorgon

Kategori: KUL

Yayyemänn , Sovmorgon till klockan tolv idag, runt halv ett åt jag en jävla god och nyttig frukost/lunch:

Gurka, olika sallader, paprika, kiwi, champinjoner, keso m pommeskrydda på , skinka, makrill i tomatsås.
Här har du gi mat Sara!!

Runt tjugo i två möter jag upp Elli på friskis och svettis, vi gymmar lite , jag får mina kläder till barnjympapasset och jag bastar, elli var hurtig och cyklade hem direkt efter!
Snacka om att de var jobbigt idag!, är såååå svag i mina axlar , tur att elli sa till att vi skulle köra lite av de så att jag blir liiite starkare där med,, benen gick riktigt bra,, tar mkt mer nu och kör 3x12 nu ,o de går perfa!

Åkte sedan hem  och åt varma mackor och lite gurka , nu sitter jag här med mitt godishalsband o njuter ,,dom räcker så länge , o de är ju bra =D.

Om 32 min kommer min buss , o då ska jag dra iväg till friskis och svettis igen , då ska jag jobba..
Så är hemma runt elva idag o då blire att sätta sig här o titta på det okända , ,,, FÖRSTA AVSNITTET IDAG PÅ TVN,, f*ck att jag missar , , tur attde kommer finnas att titta på sendå ? tror jag!

jaja,, ska byta om till lite vänligare kläder, tror inte gästerna skulle vilja att jag stod där i tshirt o trosor! eller?



Justja , igår bokade jag mönstringsresan. nu är det nära.
KUL ATT DU KLARADE DET MICHAELA  =D !



JAJA,, byta kläder jaaaa

Kommentarer

  • Robert säger:

    Fräsh tallrik! Värsta gourmetkäket ju :D

    Vi kan nog komma bra överens i sommar haha ^^

    2009-01-28 | 21:44:31
    Bloggadress: http://workoutdiary.wordpress.com

Kommentera inlägget här: