Sophie

- Mer än du förtjänar!

sjuk

Kategori: KUL

hatar de här,
nånting säger mig att jag inte ska träna alls bara sitta på mitt feta arsle o äta chips ..
alltså direkt när jag kommer igång med träningen så blir jag sjuk , jagmissar alltid onsdagar i skolan och är sedan sjuk i flera dagar sen .. okej ,jag har kännt av lite förkylning i veckan , men  inte trodde jag att febern skulle kommapå besök inatt , men som sagt de gjorde den och jag håller på o rinner bort här pga all jjävla svett!
jag fryser förfan hellre.

åååååååh
ska spottta i min spoottkopp nu som min syster nyss kom in med sen så blire försöka ringa grönalund då dom vill ha en telefonaudition med mig , ringa jobbet och sjukanmäla mig , hade förfan både jympalektion och värdpass idag, gaahh,,!


nu ska jag pillra mig för jag ska faaa-an bli frisk tills på fredag
f uck

Kommentarer


Kommentera inlägget här: