Sophie

- Mer än du förtjänar!

sådärja

Kategori: KUL

nu var vi på botten, undra va det finns att göra här?
blubb blubbº°•



Imorgon har jag inget att göra, så de lär väl bli träna & träna, och de är ju kul och bra och roligt...!
Hittade ett bra tidsfördriv i ellis blogg:

Vad heter du? -  Sophie Emma Pernilla Åström
Vilket år och datum är du född? - 9 augusti, 1990

Älsklingsrätt - ssssssss, jag äter nästan allt?potatis är gott , potatisgratäng & kött , jag älskarmat;$

Vad får dig att skratta - När andra skrattar med mig! och sara , och,,, a

Vad får dig att bli ledsen - När alla fucking problem kommer samtidigt ,snälla dela upp er:P

Vad får dig att bli generad - När jag gör fel, och när någon säger något snällt o jag vet att dom menar det!

Berätta något ovanligt som hänt dig - hmm hela jag är ovanlig? något måste ju ha hänt.:P

3 Saker om dig själv - Jag är blond , tar alltid åt mig av fel saker, hatar att vara kär



Har du lätt för att kunna lita på folk? - naaa
Har du lätt för att kunna bli kär? - japp
Är du öppen att prata om dig själv inför andra? -Ja vissa
Har du tvångstankar? - ser jag en knapp jag måste trycka på , trycker jag tre gånger ,lägger aldrig nycklar på bordet ,spottar för katter, går aldrig på A brunnar, måste alltid smaka all god mat som finns!
 Har du bra självförtroende? - inte speciellt
Är du lycklig? - händer=)
Tror du på ett liv efter döden? - Ja något liv.

 
 
Använder du smink? - ja
Använder du hårprodukter? - Mjaa, :P
Har du tonat / färgat hår? - ja
Hur ofta shoppar du? - den 25 , 31a =)
Följer du alltid det senaste modet? - ne, hah
Hur ofta motionerar du? - Mkt i skolan o på fritiden


Har du någonsin
Blivit hemringd av din lärare p.g.a missskötsel?
- nedå , alla lärare har alltid älskat mig:S? hm
Skämts över ditt namn? - neäedå
Gjort någon tatuering eller piercing? - ja, eller örat då , tatto kommer när jag vet vad jag ska göra!!!!!
Blivit förföljd? - mmh
Blivit rånad? - nej
Åkt ambulans? - ja
Gjort något du ångrar? - ganska mkt ja
Dansat i regn? - japp=)
Badat naken? - jess
Ljugit för en kille/tjej om din ålder? - haha  ett antal gånger
Varit kär i en kändis? - aahjo , anastasios soulis!


vilket av dom här tre alternativen skulle du helst vilja leva med i resten av ditt liv? dduu måste välja!
1. Dricka en storkopp med snor varje dag och inte få borsta tänderna efter.
2. Aldrig tvätta ditt hår igen.
3.Aldrig få ha sex igen.

jag hade iaf lätt druckit snor!!


heys

Kommentarer

  • Verre säger:

    Fin blogg!

    2009-01-05 | 13:12:00
    Bloggadress: http://verrez.blogg.se/
  • Elli säger:

    Du har ju inte piercat dig? :P

    2009-01-05 | 18:53:35
    Bloggadress: http://ellinorclevinge.blogg.se/
  • anna säger:

    fyfan va äckligt med snor, uuuh.. jag skulle nog begå självmord istället. UUUH SNOR

    2009-01-05 | 21:19:24

Kommentera inlägget här: