Sophie

- Mer än du förtjänar!

relax , take your time!

Kategori: KUL


infinty , dödöönönöööönö


Ligger här i min säng o lyssnar på infinity och på noo stress,, och nyss sov jag en timma o sen blev det duschen , snacka om taggad jag är nu  skulle lätt kunna dra ut o dansa själv  , bara röjja sönder,ni fattar inte, faan va jag e taggad, skulle lätt hinna fixa till mig o dra nånstans o bara dansa skiten, fyfaaaaan va skönt, grrr..


-----------------

Jag sa ju till er att jag på söndag skulle fixa till min blogg, känns verkligen som om jag behöver lite tips , färger? ,nån spec text ni vet passar till de och de?
Om någon vill hjälpa äre faktiskt fritt fram för er , men headern fixar jag själv på picknikkiaaaa!
 så säg till om ni har nå tips!

----------------

jag  o sara pratar härliga minnen  fan man får verkligen upp bilder,, sara, jag kan ju lova dig en jävla bra sak som händer på lör( jag ska hålla tal - säger till nu så du kan förbereda dig på tårar!) haha
:D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: